İlaçlı MR Sonrası Çocukların Yayına Yaklaşmak Normal mi?

Merhaba bugün 5 yerimden MR`a girdim. Bir tanesi ilaçlı MR`di. İlaçlı MR sonrası çocukların yayına yaklaşmamalı mıyım? Yaklaşırsam ne olur?

Banu hanim merhaba 

İlaçlı emar çekim işlemleri çevredekiler için değil kendiniz için sorun yaratmaktadır. Enjekte edilmiş olan ilaç özellikle kreatin değerini yükseltir. Kreatin değerinde meydana gelen yükselmeler baz&hastalarda sorunlara yol açar. Özellikle  de böbrek hastaları bu durumdan kötü şekilde etkilenir. İlaç alerjik şekilde de hastayı etkileyebilmektedir. Emar çekimlerinde X ışınları kullanılmadığı için size ve çevrenizdekilere zararları bulunmaz. İlaçlı emar lezyonların daha net şekilde görüntülenmesine olanak sağlar. Sık şekilde kullanılmadığı sürece insan vücuduna herhangi bir zarar vermezler. 


Makale değerlendirmesinde sizin de katkınız olsun



1 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 51 vote, average: 1,00 out of 5
(1 Oy, Ortalama: 1,00 Toplam 5, Oy)
Yaptığınız oylama bu makalesini değerlendirmek ve sonuçlara göre yenilemek için kullanılacak.
Loading...