İlaçlı Tomografi Sonrası Eklem Ağrıları Oldu, Normal mıdır?

Bugün ilaçlı tomografi çektirdim bir iki saat sonra eklem ağrıları oldu normal mıdır

Guldane hanım merhaba 

Ilaçlı tomografi çekim işlemlerinden sonra insanlarda eklem ağrısı,kusma,ateş, bulantı tarzındaki sorunların meydana gelmesi oldukça normaldir. Bu sorunlar kısa süre içinde kendiliğinden geçer. Devam ederse ve giderek şiddetli şekilde meydana gelirse mutlaka uzmana başvurmak gerekir. İlaçlı tomografi işlemlerinde kontrast madde damar yolu aracılığı ile enjekte edilir.

Uzm. Dr. Nahas Hikmet KESKİNEĞE
RADYOLOJİ UZMANI
Uzm. Dr. Nahas Hikmet KESKİNEĞE
Mrtomografi.com'da yayınlanan tüm makaleler, Özel Ankara Cerrahi Tıp Merkezi uzmanlarının kontrolünde doğrulanır, düzenlenir ve yayına uygun hale getirilir. MRTomografi.com web sitesinde okuduğunuz makaleler ile ilgili tüm şikayetlerinizi, önerilerinizi ve düşüncelerinizi iletişim sayfamızdaki formu doldurarak gönderebilirsiniz.

Makale değerlendirmesinde sizin de katkınız olsun



1 yıldız2 yıldız3 yıldız4 yıldız5 yıldız (Oyunuz ilk olacak)

Yaptığınız oylama bu makalesini değerlendirmek ve sonuçlara göre yenilemek için kullanılacak.
Loading...