Kasıkta Yapılan Anjiyo Sonrası İltihaplı Öksürük ve Kollarda Morarma Neden Oldu?

İyi günler hoca ben 3 hafta önce kaşık tan anjiyo oldum tıkalı olan bir damar açılıp stent takıldı , taburcu eden doktorun bana hiç bir tavsiyesi olmadı.Sadece ilaçlar verildi onuda hemşire tarif etdi. Benim şikayetim şu anda iltihaplı öksürük var bende kol ve bacaklarda morarmalar var tırnak üstü kadar büyüklükte herbiri, halsizlik var kollarda ve bacaklarda bunlar normal çok endişeleniyorum hoca ilgilenirseniz çok sevinirim kullandığım ilaçlar:plaviX 75 mg Cordoba 80mg Coraspin 100mg VASOXEN 5mg ATOR 40 mg dir herbirinden günde 1 tane alıyorum şimdiden teşekürler

Merhaba 

Kasıktan yapılan anjiyo sonrasında bu bölgede şişlik,morarma oldukça normaldir. Ayrıca bedensel açıdan halsizlik, yorgunluk ve dinlenmemiş şekilde hissetmekte olağan durumlardan atılır. Fiziksel anlamda kendizi iyileşme sürecinde kesinlikle yormamanız gerekir. Anjiyo uygulaması yapılan bölge zorlanmamalı, doğal beslenmeye dikkat edilmeli ve bol bol su tüketilmelidir. Morluk ve şişlikler kısa süre içinde geçmezse ve şiddetini arttırarak devam ederse mutlaka uzmana başvurmak gerekir. Gün içinde kendinize dinlenme zamanları yaparak daha dinç hissedebilirsiniz. Anjiyo uygulamasının ilk zamanlarında market poşetleri taşımaktan bile kaçınmak gerekir. Kendinizi günlük yaşama alıştırmak adına aralıklı şekilde ve kendinizi yormadan yürüyüş yapmanız gerekir. Ayak bölgesinde morarma ya da soğukluk meydana gelirse de mutlaka uzmana başvurmanız  gerekir.


Makale değerlendirmesinde sizin de katkınız olsun



1 yıldız2 yıldız3 yıldız4 yıldız5 yıldız (Oyunuz ilk olacak)

Yaptığınız oylama bu makalesini değerlendirmek ve sonuçlara göre yenilemek için kullanılacak.
Loading...